vineri, 20 noiembrie 2009

Îmi doresc

Îmi doresc să mă trezesc zâmbind, continuând în realitate visul frumos de noaptea trecută. Îmi doresc să nu mai plouă, să văd mai des curcubeul, să văd iubiri ce durează o viaţă, să văd copii fericiţi, să văd mame luminate de iubire, oameni luminaţi de înţelepciune, de înţelegere. Îmi doresc să reînvăţăm să iubim autentic, real, nu pentru noi, ci pentru celălat, pentru ca lui să îi fie bine. Îmi doresc să învăţăm să dăruim, să dăruim din suflet, nu din obligaţie. Îmi doresc să reînvăţăm să visăm, pentru că visele chiar se pot transforma în realitate. Am uitat sau ne temem să mai visăm. Ne temem să luptăm pentru visele noastre şi ne facem fericiri mărunte din cioburi de vise.
Îmi doresc să pot privi viaţa prin ochi de copil. Să mă bucur de răsărit, de o îmbrăţişare caldă, să cred în minuni, să am încredere în oameni , să iau fiecare zi ca un nou început.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu