vineri, 4 ianuarie 2013

Amintiri


      Citeam pe Facebook, despre idea unui tip de a surprinde de-a lungul unui an, o secunda marcanta, din fiecare zi. Ma gandeam ca este o idee foarte tare, doar ca uneori  viata curge ata de repede incat , nu stiu daca as reusi tot timpul sa surprind foarte bine…SECUNDA.
   Un prieten imi zice insa…,, Pentru asta e memoria.,, Cu toate astea mie mi-ar placea sa am astfel de secunde surprinse . Simt ca uneori memoria imi joaca feste.  Imi amintesc momente , dar apoi ma intreb daca au fost reale sau nu. Asa ca astfel de secunde mie una mi-ar fi de ajutor. Rascolesc acum printre amintirile anului ce tocmai a trecut si surpind…un apus, miros de alge, niste stanci, niste taceri, pe mine alergand in talpile goale pe nisip(CHICKEN! :) ), o fereastra prin care zapada se vede ca in povesti…hmmmmmm…imi sunt tare dragi amintirile mele.
   

     


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu