luni, 12 iulie 2010

Călătorie

Nu am mai scris de mult. Nu am avut puterea de a mai scrie ceva, nu am avut dispoziţia necesară scrisului. S-au întâmplat multe în viaţa mea în ultimul timp şi totuşi nimic concret. Am trecut prin diferite stări mentale şi sufleteşti , de la nebunie la resemnare, de la visare la abrutizare. Am înţeles totuşi că sunt trăiri şi situaţii în viaţa asta, cărora mintea ta se împotriveşte degeaba şi trebuie să le străbaţi , să le consumi, să le accepţi. Am înţeles că nu îmi mai e frică de ce va fi în final, de destinaţia drumului meu , pentru că nu am o ţintă precisă, iar atât timp cât călătoria îmi place voi încerca să mă bucur de ea şi să iau lucrurile aşa cum sunt.
Au fost zile bune şi altele mai puţin bune în ultimul timp. Totuşi au fost zile deosebite care m-au emoţionat fiecare într-un anumit fel.
Un drum cu maşina într-o zi toridă ca în India lui Eliade. El, eu , el...Maşina rulează străbătând câmpuri arse de soare, avide de o picătură de apă. Aşa îmi imaginez câmpiile americane vara. Secetoase, arse, sub un soare dogoritor. Popcorn, cola, muzică bună , oglindă retrovizoare, dor de zbor, o dulce decadenţă pluteşte în aer. Eu...fericită. E una din zilele când nu îţi pasă, pur şi simplu nu îţi pasă de nimic. Nu ştii cât e ceasul pentru că nu te grăbeşti nicăieri. Nu ştii când ajungi pentru că nu contează. Nu auzi telefonul de muzica din maşină, dar nu îţi faci probleme. Scoţi mâna afară pe geam şi aerul îti înfioară pielea ...simţi că zbori. E cald, ai pielea umedă şi pluteşti în vraja acestei zile ca după un drog plăcut ce te ameţeşte uşor. Ai vrea să dureze o veşnicie, să mergi la infinit spre nicăieri, doar voi...lăsând în urmă lumea, convenienţele, datoriile. Şi totuşi ne întoarcem, pentru că trebuie, pentru că aşa e ,,normal’’, ne întoarcem aşteptând alte veri, alte călătorii, alte vise...

Un comentariu:

  1. De la primele randuri m-am gandit la fotografia ta in care ai mana indreptata spre cer,unde te avertizam eu ca urmeaza curba.Nu stiu daca atunci e facuta poza aia dar asa imi imaginam eu la citirea textului :P.Bravo,sa mai scrii!:)

    RăspundețiȘtergere