marți, 12 februarie 2013

Am patinat :)

...sau mai corect...mi-am pus patinele in picioare si am pasit pe gheata.
   Am facut-o din dorinta de a incerca si asta, dar nu cred ca e pentru mine. Ma speria gheata pe care o simteam parca rece si rigida si imi imaginam sentimentul de a cadea pe ceva atat de neprietenos. O copila de vreo 4 ani se hihilizea vazandu-ma asa mare si nepriceputa, m-am strambat la ea si am ras si eu in sinea mea de mine.
   Atunci m-am hotarat ca poate e cazul sa admir patinatorii cu un ceai in fata ( ceai negru cu migdale), delicios de altfel.
   Asa ca pot spune ...n-am facut-o si pe asta! :))
   Mi-a placut insa drumul de intoarcere. Zona parcului Cotroceni este superba si linistita. Nu credeam ca poate exista atata liniste intr-un oras ca Bucurestiul.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu