marți, 27 aprilie 2010

Chasing emotions


Tu , eu şi întunericul. Totul ca într-un început de lume. Un singur suflet, o singură suflare, simt ritmul inimii potrivindu-se după al tău. Degetele tale sunt picături de rouă pe frunze neatinse...Pierderi...regăsiri...şoapte firave. Întrebări şi răspunsuri fulgerătoare întrerupte de priviri umede şi zâmbete de copil. Cuvintele pălesc în spatele trăirilor, emoţiilor, imaginilor. Mă joc, ameţesc ca într-un carusel. Mi-e frică . Se învârte lumea cu mine şi eu o dată cu ea . Primăvara e în delir. Am o senzaţie de portocaliu pe piele şi îmi e bine şi frică şi cald.

Ţi-e frig? Nu te teme. O să vină dimineaţa în curând. O să fie bine.

Soarele străbate prin perdele şi mă acoperă cu raza lui galbenă. Zâmbesc...iar...după sute de ani...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu